Рефлексія:
У цьому модулі я:
• Обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання;
• Обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні;
• Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в
навчанні;
• Створила інструменти для підсумкового оцінювання;
• Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
• Внесла зміни в План вивчення теми;
• Критично оцінила, чого навчилася;
• Почала планувати інструктивні матеріали для навчального
проекту.
У цьому модулі я:
• Обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх
оцінювання;
• Обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в
навчанні;
• Проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
• Створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в
навчанні;
• Створила інструменти для підсумкового оцінювання;
• Створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
• Внесла зміни в План вивчення теми;
• Критично оцінила, чого навчилася;
• Почала планувати інструктивні матеріали для навчального
проекту.
Комментариев нет:
Отправить комментарий